BizMobile TMS

solutie utilizata pentru gestionarea si optimizarea activitatii transportatorilor si distribuitorilor de marfa

Sistem format din 3 componente:

BizMobile TMS

aplicatie web care prezinta nodul central de gestionare a rutelor, parcului de masini, soferilor distribuitori, borderourilor de livrare, ambalajelor si sistemul centralizat de raportare

BizMobile Distribuitor

aplicatie mobila folosita de soferii distribuitori pentru gestionarea activitatii zilnice, incasarea banilor pe chitante si marcarea coletelor livrate

BizMobile API

interfata de conectare cu aplicatiile de gestiune ale partenerilor pentru care se transporta marfa. Face posibila urmarirea statusului coletelor de livrat.

Un sistem de gestionare a transportului (TMS) este practic un ceas de bord pentru o afacere in transporturi: ajuta companiile sa deplaseze pachete de la origine la destinatie in mod eficient, fiabil si rentabil. TMS ofera solutia pentru gestionarea deplasarii marfurilor in toate modurile (rutier, naval, aerian, feroviar etc.) si include, de asemenea, miscari intermodale. Procesele TMS includ: transportul de marfa de la intrarea la iesirea din lant, intern sau international, utilizarea mijloacelor de transport detinute de companie sau de un furnizor extern cu care se subcontracteaza servicii, marfa (pachetele) care variaza ca marime de la colete la containere industriale.

Transportatorii / expeditorii care implementeaza o solutie TMS in comparatie cu metodele traditionale de gestionare a transportului au o performanta mai buna in ceea ce priveste nivelul serviciilor si costul transportului, la fel si un nivel scazut al erorilor de operare.

Primele 5 aspecte de luat in considerare pentru o strategie logistica pe termen lung sunt:

  • mentinerea nivelului ridicat de servicii pentru clienti
  • reducerea costurilor, imbunatatirea eficientei si productivitatii in operatiunile logistice
  • abilitatea de a genera new business prin atragere de clienti noi
  • imbunatatirea utilizarii activelor / resurselor companiei
  • inovatie

Beneficii

Planificarea si executia comenzilor de transport

Sistemul TMS se integreaza bine cu sistemele ERP, WMS si sistemele de achizitii, managementul relatiilor cu clientii (CRM), managementul relatiilor cu furnizorii (SRM) si alte sisteme pentru gestionarea cererii de transport. Permite utilizatorilor sa planifice si sa gestioneze pachetele care trebuie livrate pe rute stabilite: preluare prin scanare, gestionare nod logistic, alocare pe mijloc de transport, confirmare preluare, incarcare si respectiv livrare, gestionare retururi.

Vizibilitatea intregului lant de aprovizionare si un control mai bun al gestionarii stocurilor

TMS permite utilizatorilor sa urmareasca si sa monitorizeze ciclul de viata al comenzilor si al expedierilor in timp real, sa primeasca actualizari de stare pentru fiecare. Un TMS ofera incredere distribuitorilor asupra fluxului de transport, le permite optimizarea stocului curent, organizarea comenzilor si a perioadelor de livrare, precum si garantia termenelor de livrare asumate catre clientii finali.

BI si pe zona de transport (Business Insights si Business Intelligence)

Datele oferite de TMS pot fi portate intr-un sistem BI care poate genera rapoarte avansate si proiectii de tip forecast. Cu aceste date managerii pot trasa noi strategii logistice si pot face modificarile necesare pentru a imbunatati furnizarea serviciilor de transport in scopul reducerii costurilor.

Maximizarea gradului de satisfactie al clientilor

Un element esential in relatia cu partenerii este transparenta care transmite seriozitate si predictibilitate operationala. Un sistem TMS permite analize si rapoarte pentru timpul de tranzit, statusul livrarilor, statusul incasarilor, eficienta echipei logistice, toate traducandu-se intr-un serviciu superior oferit clientilor.

Eliminarea erorilor de procesare

Eroarea umana poate sa apara din oboseala sau neatentie si un borderou de livrare completat gresit se poate propaga in tot lantul logistic. Un sistem TMS reduce erorile de livrare si scade rata retururilor.

Management automatizat al documentelor

Facturile de distribuitor, avizele de expeditie, borderourile de livrare, etichetele de pe colete, procesele verbale de predare-receptie, facturile si chitantele (pentru incasari cash), documentele de retur – toate sunt integrate in sistemul TMS si astfel automatizate.

Contactati-ne

pentru o prezentare

Suntem la dispozitia dumneavoastra

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanti de zona in toate judetele, serviciu de call center si departament de marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dvs.

Lasati-ne un mesaj prin completarea formularului alaturat si va contactam in scurt timp. Va rugam sa completati formularul in mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentati si nu folosind date cu caracter personal.​