5 recomandări pentru a accelera proiectul de farmacie online în 2022

Industria de vânzări online sau e-commerce a făcut un salt de cel puțin 3 ani în 2020, iar creșterea a continuat accelerat în 2021. Estimările arată că în 2022 companiile vor investi mai mult în digitalizare și în dezvoltarea aptitudinilor digitale ale angajaților. Din ce în ce mai mulți antreprenori pornesc propriile afaceri online.

Setrio vă susține în completarea afacerii de vânzare clasică în farmacie cu deschiderea unui punct de lucru online. BizPharma Online este proiectul de farmacie online al BizPharma și vine cu un conector pregătit să comunice electronic cu stocurile și comenzile din BizPharma. Pentru propria dumneavoastră farmacie online puteți să alegeți oricare dintre cele 3 platforme consacrate de e-commerce: WooCommerce, Open Cart sau Boostrap HTML Custom.

Pentru managerii harnici care deja au investit într-o farmacie online, iată câteva sfaturi pentru a atrage și fideliza și mai mulți clienți în 2022:

Landing page de SEZON

Crearea paginilor de destinație specială pentru evenimente sezoniere cum ar fi Black Friday sau Crăciunul, este foarte importantă dacă doriți să puteți concura pentru cuvinte cheie. Chiar dacă aveți o afacere mai mică și nu doriți să plătiți licitații la Google pentru acește cuvinte cheie, veți avea nevoie de un landing page pentru clienții care caută în mod special numele afacerii dumneavoastră + Black Friday, spre exemplu.

Sfat tehnic: Teoretic, aceste pagini de destinație sunt valabile doar în perioada evenimentului. Dacă pagina este pur și simplu ștearsă după perioada sezonieră, atunci toată valoarea SEO pe care pagina a câștigat-o în acea perioadă se va pierde. Cea mai bună soluție este să dezactivați pagina din meniul de navigare și să o mențineți activă pe tot parcursul anului. Același principiu ar trebui urmat pentru toate paginile sezoniere care pot fi reactivate în următorii ani: 1-8 martie, Paștele etc.

Cuvinte cheie de căutare personalizate

Oricât de atractive ar fi cuvintele generale care răspund la volumele mari de căutare, nu uitați că, dacă sunteți o afacere mică de comerț electronic, este puțin probabil să puteți concura cu brandurile mari ale industriei pentru termeni competitivi de căutare precum “șampon antimătreață”. Ar trebui să urmăriți ceva mai specific și adaptat ofertei dvs. de produse, cum ar fi „șampon cu sulf ” sau “șampon farmacie”. În acest fel, veți atrage clienți mai jos în canal și aveți mai multe șanse să concurați în spațiul de căutare organică.

cuvinte cheie

Taxonomia Website-ului

Structura taxonomică a farmaciei online ar trebui să fie clară și să aibă sens logic pentru a le permite clienților să găsească cu ușurință pe site ceea ce doresc. Cu o structură haotică sau neclară a site-ului, este posibil ca navigatorii să își piardă interesul și să părăsească pagina web, ceea ce este un semnal roșu pentru motoarele de căutare și poate duce la retrogradarea clasamentului dvs. de cuvinte cheie. Mai mult, motoarele de căutare vor folosi structura taxonomică a site-ului pentru a găsi și înțelege ierarhia site-ului dvs. și pentru a indexa toate informațiile relevante despre un produs sau subiect. Nu uitați să utilizați cercetarea cuvintelor cheie și informațiile despre tendințe pentru a genera convenții de denumire și clasificare favorabilă pentru clienți, deoarece acest lucru vă va ajuta la clasarea în motoarele de căutare pentru cuvintele cheie menționate.

Conținut relevant

Zona de blog și articole a unei farmacii online este o resursă foarte importantă și de multe ori neexploatată la adevărata valoare. Folosiți zona de blog pentru a crea un centru de conținut care să se concentreze pe numeroase căutări informaționale specifice pacienților sau bazate pe întrebări cu teme sezoniere cum ar fi „idei de cadouri de Crăciun” sau „ce cosmetice alegem pentru cadoul ei”. Oportunitățile sunt nelimitate în acest domeniu, așa că este indicat să vă concentrați pe ceea ce este cu adevărat relevant pentru afacerea dvs.

Platformă optimizată

Nu vă temeți de schimbare și căutați mereu să utilizați cele mai recente tehnologii! Dacă vânzările stagnează sau platforma actuală pe care operează magazinul online nu mai raspunde cerințelor clienților, este probabil timpul să faceți un audit cu un specialist sau să mutați magazinul pe o platformă actualizată. În acest caz, trebuie să vă asigurați că se bifează câteva puncte critice pentru site-ul farmaciei online:

  • Farmacia online ar trebui să ofere vizitatorilor o experiență ușoară de cumpărături
  • Tema site-ului trebuie să aibă un design optimizat pentru mobil și receptiv pe toate dispozitivele
  • Ar trebui să aveți un sistem de securitate online verificat și fiabil (certificate SSL) pentru a proteja datele clienților
  • Produsele ar trebui să fie suficient de descriptive și ușor accesibile pe site
  • Google trebuie să indexeze organic conținutul site-ului

Apelați la consultantul dumneavoastră Setrio pentru a programa o analiză punctuală a site-ului și a eficienței vânzărilor. Nu uitați că la Setrio ne propunem în fiecare zi să creștem afaceri prin tehnologie!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email