Decizie referitoare la aprobarea procedurii de efectuare a investigatiilor realizate de ANSPDCP

Luni, 2 iulie 2018, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal a lansat in consultare publica proiectul unei noi DECIZII privind aprobarea procedurii de efectuare a investigatiilor.

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”22px”][vc_column_text]

Luni, 2 iulie 2018, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal a lansat in consultare publica proiectul unei noi DECIZII privind aprobarea procedurii de efectuare a investigatiilor.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][vc_column_text]

Fata de textul proiectului acestei decizii cu caracter normativ pot fi transmise opinii in termen de 10 zile de la afisarea prezentului anunt, in conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][vc_column_text]

Din procedura amintim ca ANSPDCP poate efectua investigatii din oficiu sau la plangere, si ca potrivit articolului 18 investigatiile pe teren constau in verificari efectuate la sediul / domiciliul / punctul de lucru sau alte locatii unde isi desfasoara activitatea entitatea controlata sau locatii care au legatura cu prelucrarea in cauza, dupa caz.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”22px”][vc_column_text]In cadrul investigatiilor efectuate pe teren, personalul de control al ANSPDCP desfasoara urmatoarele activitati:[/vc_column_text][vc_column_text]

  • verificarea oricarui document, echipament, mijloc sau suport de stocare a datelor necesare desfasurarii investigatiei
  • ridicarea documentelor, in copie certificata de catre entitatea controlata, sau a inregistrarilor relevante care au legatura cu obiectul controlului si anexarea acestora la procesul-verbal
  • completarea instiintarii de plata din procesul-verbal de constatare / sanctionare contraventionala, in cazul aplicarii de amenzi atunci cand cuantumul acestora nu depaseste echivalentul in lei al sumei de 300.000 euro.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]Sursa: www.juridice.ro[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]Platforma MyBiz GDPR este solutia la indemana dumneavoastra pentru respectarea exigentelor GDPR la nivel de documentatie, proceduri si know-how de bune practici.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][vc_column_text]

Beneficiind de sprijinul Perju, Rotaru si Asociatii, societate de avocatura cu experienta in domeniu, Setrio va ofera o aplicatie online simplu de utilizat, pentru conformitatea cu GDPR, actualizata in permanenta, atat sub aspectul legislatiei, cat si sub aspectul procedurilor ce vor trebui adaptate si/sau implementate in functie de fluxul datelor cu caracter personal presupus de specificul activitatii dumneavoastra.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row content_aligment=”center”][vc_column][qodef_button size=”” type=”” hover_animation=”” target=”_self” icon_pack=”” font_weight=”” text=”Accesati aici MyBIZ GDPR” link=”www.mybiz.eu” color=”#ffffff” background_color=”#265f7f”][vc_empty_space height=”52px”][/vc_column][/vc_row]

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email