Când afacerea dumneavoastră are nevoie de viziune globală și de decizii operaționale centralizate

BizPharma HO - Soft lanț farmacii

Probabil cea mai avansată soluție pentru managementul lanțurilor de farmacii

Mai multă eficiență pentru farmacia dumneavoastră

BizPharma HO (Head Office) se implementează la sediul central și are două funcții importante: stabilirea nomenclatoarelor unice utilizate de farmacii și centralizarea datelor operaționale din farmacii. Cele două funcții asigură transmiterea în timp real a datelor între sediul central și farmacii, eliminând operațiile de adăugare de produse noi, parteneri, promoții etc. realizate în filiale.

Nomenclatoare centralizate
Centralizare date operaționale

Ce spun utilizatorii

Farm. Dana Mihaela Cioroianu

Doctor Farmacist, Director General Grup Elixir – Nova Farm

“Ne-am dorit o soluție software care să ne ajute pe noi, managerii, să vizualizăm mai bine situația de ansamblu a grupului și să avem o abordare fidelă și flexibilă asupra interpretării datelor de ordin comercial și financiar. În 2021 am trecut printr-o fuziune, ne-am alăturat Grupului Elixir, care folosea deja aplicația Bizpharma. După mai multe cercetări de piață, am ajuns la concluzia că cea mai bună soluție pentru Grupul Elixir-Nova este aderarea la același sistem informatic și am fost surprinsi în mod plăcut să putem integra atât farmaciile Elixir, Nova Farm, cât și distribuitorul Nova Farm într-un head office comun. Având toate datele în BizPharma Head Office, se poate vedea acum imaginea de ansamblu a Grupului Elixir-Nova Farm – informație extrem de valoroasă pentru orice manager. Deși împărțim același Head Office, se pot gestiona politici comerciale distincte, atât între farmaciile grupului, cât și pentru distribuția farmaceutică.

Un alt aspect pe care îl apreciez la BizPharma Head Office este modulul de business intelligence Power BIZ (notă: dezvoltat pe instrumente Microsoft BI). Din punctul meu de vedere, datele financiare și posibilitatea vizualizării lor comparativ, în funcție de sezonalitate, sunt cele mai importante, iar accesarea lor frecventă îmi oferă suportul pentru gestionarea corectă a cash-flow-ului. Colegii din departamentele Comercial, Achiziții și Vânzări se uită foarte atent pe exporturile tabelare de tip cub pentru detalii avansate legate de produse, rulaje, marje, vechime stoc, viteză de rotație a stocului de marfă, date de intrare și vânzare etc., dar pentru o imagine generală, acest instrument Power BI oferă exact esența operațională necesară unui coordonator, indiferent de departament.”

Marian Petcu

Administrator Farmaciile Ana-Maria

farmacia Ana-Maria

„Suntem extrem de mulțumiti de experiența noastră cu noul modul dezvoltat de Setrio, care a integrat soluția de livrare Glovo în sistemul nostru de gestionare BizPharma. Această integrare a adus o schimbare semnificativă în modul în care gestionăm comenzile din aplicația Glovo și ne-a permis să eficientizăm procesele noastre operaționale. Cu ajutorul acestui modul, avem acum posibilitatea de a gestiona în BizPharma întregul catalog de produse disponibile pe platforma Glovo, inclusiv informații despre stocuri și stabilirea prețurilor. Transmiterea automată a catalogului de produse și a disponibilității stocului către platforma Glovo a făcut procesul de actualizare a informațiilor extrem de simplu și de rapid. Un alt beneficiu major al acestei integrări este posibilitatea de a emite bonuri fiscale pentru comenzile plasate prin Glovo direct din sistemul nostru BizPharma, cu opțiunea de plată OP Glovo. 

Acest lucru a eliminat necesitatea de a utiliza multiple platforme și sisteme pentru procesarea comenzilor și generarea bonurilor fiscale, simplificând în mod semnificativ fluxul nostru de lucru. De asemenea, apreciem foarte mult rapoartele detaliate despre comenzile Glovo pe care le putem genera acum în BizPharma. Aceste rapoarte ne oferă o perspectivă mai clară asupra performanței și a tendințelor în ceea ce privește comenzile prin Glovo, permițându-ne să luăm decizii mai informate și să optimizăm activitățile noastre în consecință. În concluzie, integrarea soluției de livrare Glovo în sistemul nostru BizPharma prin intermediul noului modul software dezvoltat de Setrio a fost cu adevărat o schimbare productivă pentru afacerea noastră. Suntem recunoscători pentru eforturile echipei Setrio și suntem extrem de mulțumiți de rezultatele obținute.”

Noul BizPharma HO cu tehnologie Cloud

MAI RAPID. MAI SIMPLU. MAI ERGONOMIC.

Accesibilitate, design modern și funcționalități îmbunătățite sunt atuurile cu care Noul BizPharma HO Cloud vine în ajutorul managerilor de farmacii pentru a-i ajuta să-și controleze centralizat lanțul de distribuție. Produsul este rezultatul unei investiții de peste 700K euro și a pornit ca dezvoltare încă din 2021.

Noua arhitectură a soluției este mai solidă și orientată către eficacitate: funcționalitățile principale sunt susținute de microservicii care lucrează independent. Datorită arhitecturii distribuite a microserviciilor, dacă un serviciu eșuează, celelalte pot continua să funcționeze. Utilizatorii pot experimenta mai puține întreruperi în activitate și o fiabilitate generală mai mare a aplicației.

Microserviciile pot fi optimizate individual pentru performanță, ceea ce poate duce la o experiență mai rapidă și mai reactivă pentru utilizatori. Soluția este într-un proces de dezvoltare continuă: microserviciile sunt granulare și permit scalare progresivă, astfel că sunt programate lansări de noi funcționalități până la finele lui 2025.

bizpharma-cloud-icon3

MAI RAPID

Tehnologia cloud și noul framework de dezvoltare bazat pe microservicii scalabile asigură o viteză de până la 30% mai mare a operării în noul HO

bizpharma-cloud-icon1

MAI SIMPLU

Meniul dinamic vă ajută să găsiți și să inițiați imediat orice funcționalitate

bizpharma-cloud-icon2

MAI ERGONOMIC

Noua soluție are procesele de lucru regândite în ideea de a se apropia și mai mult de fluxul operațional din farmacii

“BizPharma este mai mult decât o soluție software, este un întreg ecosistem pentru că înglobează atât reguli de business, cât și cerințe legislative stricte, care pot să varieze de la o casă de asigurări de sănătate la alta, plus elemente de control de la aproape toate instituțiile de sănătate din România: MS, SER, ANMCS. Decizia de a trece la un nou framework a venit din complexitatea tot mai crescută a sistemului, din nevoia de viteză și fluidizare a fluxului de lucru al utilizatorilor. Suntem în fiecare zi lângă profesioniștii din sănătate și încercăm să traducem cât mai ergonomic fiecare nevoie a lor.“

Adrian Mușescu

Product Manager BizPharma

Arhiva digitală a farmaciei

CENTRALIZARE ȘI CONTROL TOTAL ASUPRA DOCUMENTELOR ESENȚIALE

Faceți un nou pas cu farmacia în era digitală prin noul serviciul de arhivă în cloud. Eliminați costurile cu hârtia și povara cu depozitarea. Prin intermediul noii platforme din BizPharma HO Cloud puteți centraliza și organiza toate documentele critice într-un mediu securizat, accesibil de oriunde.

Arhivați eFacturi de intrare și ieșire, NIR-uri, formulare GDPR, avize sau rețete semnate biometric: aveți acum la dispoziție o soluție completă pentru arhivarea și semnarea electronică a documentelor esențiale.

Transformați procesele din farmacie! Simplificați gestionarea documentelor! 

e-Factura

NIR

FORMULARE GDPR

avize

rețete

Module opționale

Puteți opta separat pentru pachete suplimentare de funcționalități cu care să personalizați BizPharma din farmacia dumneavoastră și cu care să obțineți maximum de eficiență atât pentru echipa de management, cât și pentru angajați. Fiecare pachet este construit cu o selecție specifică de module.

Modul e-Factura Gratuit

Cum raportați gratuit în sistemul e-Factura cu ajutorul soluțiilor SETRIO: BizPharma, BizMedica și BizDepozit

WebPharma 2.0.

WebPharma este un instrument de rapoarte operaționale care permite urmărirea indicatorilor de eficiență și productivitate din lanțul dumneavoastră de farmacii. Beneficiați de:

Analiză operațională specifică de stoc, vânzări, operatori, BBD
Rapoarte standard și personalizate producător, rulaje, DCI, marjă lunară, diverse topuri
Rapoarte zilnice de încasări, discounturi, decontări CNAS, performanțe individuale și de echipă
Acces de pe orice dispozitiv conectat la internet

program eficienta sanatate

Pachete de servicii head office

Aceste pachete funcționează ca și completări (Add On) pentru serverele BizPharma Standard, Avansat și Premium

HO LITE

200

RON / lună / locație

Implementare de la 1.800 lei / server

Include 5 ore instruire module și funcționalități

HO PREMIUM

400

RON / lună / locație

Implementare de la 2.700 lei / server

Include 10 ore instruire module și funcționalități

Prețurile sunt exprimate în lei și nu includ TVA

Contactați-ne pentru o prezentare

Suntem la dispoziția dumneavoastră

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanți de zonă în toate județele, serviciu Call Center și departament de Marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dumneavoastră.

Lăsați-ne un mesaj prin completarea formularului alăturat și vă contactăm în scurt timp. Vă rugăm să completați formularul în mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentați și nu folosind date cu caracter personal.​