La noi, fiecare membru al echipei are un rol clar și important. Ne plac lucrurile duse la bun sfârșit cu pasiune și entuziasm.
Ca să excelezi în acest job e important să ai competențe solide, să poți lucra independent, să fii orientat spre soluții nu spre probleme, să te motiveze oportunitatea de a coordona proiecte și să îți asumi responsabilitatea.
Descriere post
Coordonează întreaga echipă de proiect digital în raport cu obiectivele de business ale clientului și deadline-urile agreate
Emite și transmite raportul lunar de activitate
Reporting către client Gestionează ofertele serviciilor către clienți
Configurează, împreună cu specialiștii, conturi de canale media plătite, inclusiv, dar fără a se limita la: Facebook, Instagram, Google, YouTube, Twitter, Bing, LinkedIn etc.
Oferă clienților consultanță și analiză a cuvintelor cheie
Analizează landing page-uri pentru optimizarea cuvintelor cheie
Monitorizează campaniile, bugetele și performanța
Coordonează campanii lunare de marketing prin e-mail
Analizează ratele de click, conversie și KPI relevanți
Urmărește performanța campaniei prin rapoarte zilnice de ritm, rapoarte săptămânale de analiză și rapoarte lunare privind alocarea bugetului
Sunt necesare
Licență sau master în marketing sau disciplină conexă
Peste 2 ani de experiență în marketing, în mod ideal în marketing automation și marketing digital
Peste 2 ani de experiență în account management, gestiune de clienți multiplii, ideal cu input în strategia de sales sau marketing
Pot constitui avantaje: experiență în SEO, cunoștințe de branding, experiență în media