Export Contabil
Export SAF-T

Serviciul de export contabil facilitează interconectarea sistemelor Setrio cu sisteme contabile folosite de compania dumneavoastră permițând ca datele să fie generate în formate standard sau, după caz, solicitate de legislație sau autorități. Acest tip de serviciu generează mari economii de timp și este extrem de util pentru automatizarea proceselor din departamentele contabil sau financiar.

Dacă beneficiați de unul din pachetele Setrio Avansat sau Premium, atunci aveți inclus Exportul Contabil Basic care vă ajută cu preluarea datelor de bază precum intrările sau ieșirile de facturi. Pentru operații mai complexe este necesar ca un specialist tehnician cu cunoștințe contabile să vă personalizeze un tip de export. Pentru acest aspect vă recomandăm să selectați unul din pachetele specializate.

Pachete Export Contabil

BASIC

Inclus în pachetele avansate BizPharma și BizDepozit

SPECIALIZAT

De la

500

lei / lună*

SAF-T

De la

500

lei / lună*

Sisteme de gestiune contabilă compatibile

Pachetul de Export Contabil BASIC este inclus în pachetele Avansat și Premium BizPharma și Pachetele Avansat și Premium BizDepozit

În funcție de tipul sistemului contabil, abonamentul de Export Contabil Specializat poate să varieze: 
Charisma 500 lei, Nexus 1.000 lei, WinMentor Enterprise 500 lei, Saga V2 300 lei, Saga V2 cu operare 900 lei, SAP 1.000 lei, Alte soluții 1.200 lei

Ce este SAF-T

SAF-T (fișierul standard de control fiscal) este un standard internațional pentru schimbul electronic de date contabile fiabile de la organizații către o autoritate fiscală națională sau auditori externi. Standardul este definit de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE). Cerințele de fișier sunt exprimate folosind standardul XML, dar OCDE nu impune niciun format de fișier anume, recomandând că „Este în întregime o chestiune pentru organismele fiscale să își dezvolte politicile pentru implementarea SAF-T, inclusiv reprezentarea acestuia în XML. Organismele de venituri ar trebui să ia în considerare formatele de date care permit automatizarea auditului în prezent”.

În prezent, standardul este adoptat din ce în ce mai mult în țările europene ca mijloc de a depune declarații fiscale electronic. Standardul a fost adoptat în 2008 de Portugalia și de atunci s-a răspândit în alte țări europene precum Luxemburg, Austria, Germania și Franța. Din 1 ianuarie 2022 SAF-T este prezent și în România pentru marile companii rezidente și anumite companii străine. Astfel, începând din 2022, în România, prin supervizarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se face raportarea în format digital a informațiilor fiscale și contabile prin implementarea sistemului SAF-T.

Fișierul standard de control fiscal (SAF-T) se transmite de către contribuabili / plătitori prin intermediul Declarației informative privind fișierul standard de control fiscal, denumită Declarația informativă D406.
Sistemele de gestiune SETRIO sunt pregătite pentru acest tip de raportare specială. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne scrieți utilizând formularul de contact.

Schema SAF-T decisă de către autoritățile fiscale din România este una complexă și presupune raportarea tuturor informațiilor contabile și fiscale ale unei companii. Ca mod de implementare concretă, avem trei declarații de tip SAF-T care se depun la intervale de timp diferite:
1. Declarația SAF-T ce cuprinde ansamblul operațiunilor contabile și fiscale (lunară sau trimestrială)
2. Declarația SAF-T cu mijloace fixe (anuală)
3. Declarația SAF-T cu stocuri (la solicitarea autorităților fiscale)

* Contribuabilii nerezidenți în România care sunt înregistrați în scopuri de TVA în România, vor depune o declarație SAF-T simplificată.

Mai multe informatii despre raportarea SAF-T gasiti in articolul nostru explicativ.

Contactați-ne pentru o prezentare

Suntem la dispoziția dumneavoastră

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanți de zonă în toate județele, serviciu Call Center și departament de Marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dumneavoastră.

Lăsați-ne un mesaj prin completarea formularului alăturat și vă contactăm în scurt timp. Vă rugăm să completați formularul în mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentați și nu folosind date cu caracter personal.​ 

Site-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a-ți îmbunătăți experiența și pentru a-ți afișa conținut și anunțuri relevante atunci când navighezi pe web. Continuă să navighezi pe site sau alege să accepți dacă ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Alternativ, poți alege tipurile de cookie-uri pe care ești de acord să le folosim. Mai multe detalii la sectiunea Politica de confidentialitate si GDPR.