Facturare electronica

Facturarea electronica si schimbul electronic de facturi sunt o modalitate de a realiza tranzactiile comerciale cu partenerii intr-un mod mai fiabil, convenabil si mai sigur.

Factura electronica indeplineste acelasi rol precum factura traditionala si este echivalenta din punct de vedere juridic, dar vine cu mult mai multe beneficii, devenind o resursa esentiala pentru afacerea dumneavoastra. Acesta este motivul pentru care solutiile Setrio au cele mai avansate functionalitati de schimb electronic de facturi intre jucatorii industriei de sanatate.

Reducerea erorilor

Preluarea automată elimina riscul de erori umane asociate cu introducerea manuală a datelor. Acest lucru poate duce la o mai mare acuratețe a datelor, precum și la reducerea riscului de erori și neînțelegeri cu furnizorii.

Economisirea timpului

Procesarea automată a facturilor reduce timpul necesar pentru a introduce și verifica manual datele, ceea ce poate duce la o creștere a productivității și la o reducere a costurilor operaționale.

Creșterea eficienței

Preluarea automată a facturilor poate fi integrată cu alte procese de administrare a documentelor și cu alte sisteme de gestiune, ceea ce poate duce la o creștere a eficienței și a productivității generale a întregului sistem.

Creșterea
vizibilității

Prin preluarea automată a facturilor, furnizorii pot fi monitorizați mai ușor, iar întreaga situație financiară a companiei poate fi urmărită mai eficient. Acest lucru poate ajuta la luarea deciziilor mai rapide și mai bine informate.

Economisirea
spațiului

Procesarea automată a facturilor elimină necesitatea de a păstra documente fizice și spațiul necesar pentru depozitarea lor. Aceasta poate fi o economie semnificativă a spațiului de depozitare și poate reduce, de asemenea, costurile asociate cu gestionarea și păstrarea documentelor.

Îmbunătățirea securității

Preluarea automată a facturilor vine cu măsuri de securitate avansate, cum ar fi criptarea datelor și autentificarea multi-factor ceea ce poate ajuta la protejarea datelor și a informațiilor sensibile.

distribuitori import automat facturi

Contactați-ne pentru o prezentare

Suntem la dispoziția dumneavoastră

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanți de zonă în toate județele, serviciu Call Center și departament de Marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dumneavoastră.

Lăsați-ne un mesaj prin completarea formularului alăturat și vă contactăm în scurt timp. Vă rugăm să completați formularul în mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentați și nu folosind date cu caracter personal.​ 

Site-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a-ți îmbunătăți experiența și pentru a-ți afișa conținut și anunțuri relevante atunci când navighezi pe web. Continuă să navighezi pe site sau alege să accepți dacă ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Alternativ, poți alege tipurile de cookie-uri pe care ești de acord să le folosim. Mai multe detalii la sectiunea Politica de confidentialitate si GDPR.