Există o oportunitate să vând sau să mă promovez online?
Statistic, afacerile care și-au desfășurat activitatea în mediul online au avut de câștigat în 2022. Piața de comerț electronic din România se estimează că a crescut cu 13% față de anul anterior, depășind 7 miliarde EUR, aproape jumătate din piața din toată regiunea Europei de Est (inclusiv Moldova, Ucraina, Bulgaria și Balcanii de Vest), estimată la 16 miliarde EUR potrivit 2022 European E-Commerce Report, publicat de Ecommerce Europe și EuroCommerce.
Mai mult, 77.5 % din generația “X” sunt utilizatori activi pe rețelele de socializare, numai platforma de socializare Facebook având 2.7 milioane de utilizatori lunari. Prin urmare, piața este uriașă, iar oportunitățile sunt pe masură. Vestea bună este că puteți accesa această piață la un cost relativ mic: marketingul digital este permisiv prin multitudinea de canale unde puteți deveni creativ și puteți experimenta o varietate de tactici de comunicare cu un buget redus.