Marketing Digital

Este vital în noua realitate de piață în care consumatorii doresc să interacționeze cu conținut de înaltă calitate și să afle cât mai multe informații utile despre business-ul dumneavoastră și produsele sau serviciile pe care le promovați.

Numit și marketing online, are vizor toate eforturile de comunicare și promovare găzduite pe internet, companiile folosind ceea ce numim “canale digitale” (rețelele sociale, motoare de căutare, e-mail sau site-uri web) pentru a intra în legătură cu clienții actuali și mai ales potențiali.

Există o oportunitate să vând sau să mă promovez online?

Statistic, afacerile care și-au desfășurat activitatea în mediul online au avut de câștigat în 2022. Piața de comerț electronic din România se estimează că a crescut cu 13% față de anul anterior, depășind 7 miliarde EUR, aproape jumătate din piața din toată regiunea Europei de Est (inclusiv Moldova, Ucraina, Bulgaria și Balcanii de Vest), estimată la 16 miliarde EUR potrivit 2022 European E-Commerce Report, publicat de Ecommerce Europe și EuroCommerce.

Mai mult, 77.5 % din generația “X” sunt utilizatori activi pe rețelele de socializare, numai platforma de socializare Facebook având 2.7 milioane de utilizatori lunari. Prin urmare, piața este uriașă, iar oportunitățile sunt pe masură. Vestea bună este că puteți accesa această piață la un cost relativ mic: marketingul digital este permisiv prin multitudinea de canale unde puteți deveni creativ și puteți experimenta o varietate de tactici de comunicare cu un buget redus.

Comparativ cu alte tipuri de promovare, avem câteva atuuri
pentru marketingul în forma sa digitală:

Focus și precizie

Vă puteți concentra eforturile numai asupra tipologiei de client specific produsului sau serviciului dumneavoastră, excluzând alte tipuri de prospecți. Acest lucru se traduce prin eficiență de cost și economie la bugetul de promovare.

Investiție măsurabilă

Spre deosebire de campaniile de marketing clasice, investiția în marketingul digital este măsurabilă. Beneficiați de trasabilitate la fiecare leu investit.

Segmentare precisă a audienței

Poate îmbunătăți calitatea clienților potențiali prin segmentarea foarte precisă a audienței (selectați clienții după o multitudine de criterii obiective sau subiective în raport cu produsul sau serviciul dumneavoastră).

Aceleași reguli

Regulile în marketing digital sunt aceleași peste tot pe internet și în industria dumneavoastră, deci vă permit să concurați cu branduri mai puternice sau competitori cu bugete mai mari, atât timp cât vă construiți o strategie care să vă ofere un avantaj competitiv.

Strategie adaptabilă

Pentru că toate setările sunt făcute în programe de gestiune sau platforme specifice, este mult mai ușor de adaptat sau schimbat o strategie de marketing digital (mutați bani de la o campanie la alta în decurs de câteva secunde).

Sincronizare perfectă

Aveți posibilitatea de a transmite mesajul potrivit, audienței potrivite, la momentul potrivit.

Cât mă costă acest serviciu?

Am construit o echipă de specialiști, fiecare într-o anumită zonă a marketingului digital – plătiți un abonament și beneficiați de contribuția și sinergia tuturor specialităților. Secretul funcționării și eficienței unui astfel de serviciu este ca toți specialiștii să lucreze în aceeași direcție și să respecte o STRATEGIE.

Ca să avem succes, 3 elemente sunt necesare:

Implementare strategie online

Implementarea strategiei se realizează cu elemente diferențiatoare specifice pentru suita dumneavoastră de produse sau servicii.

Contactare specialiști

Pentru că varietatea de sisteme de acordare a audiențelor și targetărilor (ecosistemul de analiză Google și social media) sunt foarte complexe, este nevoie de oameni specializați în lucrul pe acele platforme specifice și pentru a optimiza bugetul în funcție de obiectivele stabilite în strategie.

Persoană dedicată

Nu doar specialiștii sunt suficienți, în cadrul afacerii dumneavoastră trebuie să existe un Project Manager care să se ocupe de zona de online, să țină legatura cu echipa de promovare, să urmarească KPI-uri și implementarea strategiei.

De ce să optați pentru promovarea digitală a companiei dumneavoastră?

Indiferent dacă sunteți la început de drum cu un business mult dorit, ori sunteți deja cunoscut pe piața națională, aveți nevoie de o echipă determinată și dinamică precum a noastră, o echipă care se documentează în detaliu pentru a analiza diferitele tipologii de clienți și potențiali utilizatori ai website-ului dumneavoastră, pentru a monitoriza concurența și pentru a crea un plan strategic cu scopul de a vă promova eficient afacerea, indiferent de domeniul de piață în care activați.

COMPONENTELE UNEI STRATEGII DE SUCCES

„90% au încredere în colegii de pe rețelele de socializare, chiar și în străini. Doar 15-18% au încredere în cei din jurul lor.” Danny Brown, marketer și autor premiat

Imaginați-vă că întâlniți o persoană nouă pentru prima dată și vă doriți să lăsați o impresie cât mai bună! 

Promovarea pe rețelele de socializare este reprezentată de procesul de creație de conținut personalizat dedicat fiecărei platforme de promovare în parte, cu scopul de a stimula nevoia utilizatorilor în accesarea website-ului reprezentativ business-ului pe care îl dețineți. Pentru a avea success în comercializarea produselor și serviciilor dumneavoastră, este esențial să adoptați această modalitate de promovare deoarece prin vizarea audienței dorite, compania dumneavoastră va fi propulsată pe market-ul dedicat și va cunoaște un proces de creștere rapidă a business-ului din punctul de vedere al KPI-lor. 

Exemple de utilizare a rețelelor de socializare: 

90.4% dintre millenials, 77.5% din generația “X” și 48.2% dintre baby boomers sunt utilizatori activi pe rețelele de socializare. Numai platforma de socializare Facebook are 2.7 milioane de utilizatori lunari. 

Beneficiile promovării pe rețelele de socializare: 

– SMM vizează în mod constant targetarea diferitelor tipuri noi de audiențe pentru accesarea produselor sau serviciilor business-ului dumneavoastră.

– SMM ajută la inițierea și închegarea relațiilor companiei dumneavoastra cu un număr cât mai mare de utilizatori. 

– SMM ajută la generarea de lead-uri noi (conversii) pentru afacerea dumneavoastră. 

– SMM vă conferă un avantaj în fața competitorilor. 

– SMM este o modalitate de promovare rentabilă a afacerii dumneavoastră. 

– Cu ajutorul SMM aveți avea posibilitatea să transmiteți mesajul potrivit, audienței potrivite zonei de business în care vă aflați.

 

„Marketingul de conținut este ca o primă întâlnire. Dacă vorbești doar despre tine, nu va exista o a doua.” David Beebe, producător de branded content

Content marketing reprezintă o tehnică de marketing digital prin care se creează conținut distinctiv, valoros și relevant cu scopul de a strânge un număr cât mai mare de utilizatori ai website-ului afacerii dumneavoastră. 

Beneficiile sale:

– Ajută la procesul de conștientizare și afirmare a afacerii dumneavoastră. 

– Targetează tipuri noi de utilizatori și clienți. 

– Stimulează considerația business-ului dumneavoastră. 

– Creează oportunități de achiziție a produselor sau serviciilor pe care le promovați. 

– Adăugă plus-valoare afacerii dumneavoastră. În acest fel veți fi remarcat și veți avea succesul bine-meritat. 

„Companiile de succes din social media funcționează mai mult ca niște companii de divertisment sau ca organizatori de petreceri, decât ca niște agenți de publicitate tradiționali.” Erik Qualman, expert în leadership digital

Google Ads este o soluție de publicitate plătită, oferită de Google, care permite companiilor să liciteze pentru o varietate largă de cuvinte cheie cu scopul de a afișa anunțurile acesteia în topul rezultatelor căutării pe Google. 

Beneficile utilizării Google Ads & PPC Services: 

– Ajută la introducerea și prezentarea pe market a business-ului dumneavoastră. 

– Oferă rezultate vizibile a afacerii dumneavoastră în urma utilizării platformei. 

– Susține promovarea reclamelor dumneavostră în fața concurenței. 

– Are puterea de a ghida publicul în a lua cea mai bună decizie atunci când este considerată achiziționarea unui produs sau serviciu. 

– Crește vizibilitatea afacerii dumneavoastră în rândul publicului targetat. 

„Fără o analiză a datelor mari, companiile sunt orbești și surde, bâjbâind pe internet ca niște căprioare pe autostradă.” Geoffrey Moore, autor și consultant

Google Analytics este un instrument gratuit de analiză web oferit de Google cu scopul de a vă ajuta să monitorizați și să analizați traficul pe website-ul dumneavoastră. Așa cum relatează și “Medium“ într-o analiză făcută în 2017, platforma Google Analytics este utilizată de peste 50 de milioane de companii din întreaga lume. 

Beneficiile utilizării Google Analytics: 

– Ajută compania să înțeleagă mai bine nevoile utilizatorilor. 

– Lucrează la obținerea de informații inteligente pentru a crește rentabilitatea investiției.

– Filtrează datele de care aveți nevoie pentru a urmări profitabilitatea website-ului afacerii dumneavoastră.  

„Google SEO este atent la toate detaliile pe care majoritatea bloggerilor le ignoră.” Ryan Biddulph

SEO este caracterizat prin procesul de obținere a traficului de pe website-ul dumneavoastră, atât din rezultate gratuite, origanice, cât și editorial indexate în motoarele de căutare Google. Obiectivul SEO este de a îmbunătăți poziția website-ului companiei în rândul paginilor de căutare, astfel încât să atrageți cât mai mulți utilizatori pe site, cu scopul de a le oferi produsele sau serviciile de care aceștia au nevoie. 

Beneficii SEO conform statisticilor FORBES din 2021: 

– Ajută la promovarea de content marketing într-un mod benefic. 

– Sporește credibilitatea afacerii dumneavoastră în piață. 

– Susține maximizarea campaniilor PPC. 

– Vă oferă un avantaj competitiv. 

– Compania dumneavoastră va avea rezultate cuantificabile. 

– Îmbunătățește ratele de implicare ale utilizatorilor website-ului. 

„Site-urile web te promovează 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Niciun angajat nu va face asta.” Paul Cookson

Web Development se referă la procesul de creare a site-ului web pe internet și are în componență două mari caracteristici:  

  1. Front-end development – se referă la elementele de suprafață pe care oricine le poate vedea, precum formatul paginii web, font, culori, etc. 
  2. Back-end development – se referă la toate elementele tehnice ale website-ului care nu sunt vizibile, ci mai de grabă se utilizează de către IT pentru configurarea corectă a website-ului care urmează a fi promovat. 

Beneficiile sale: 

Datorită oportunității de customizare a paginii web după nevoile specifice ale companiei, serviciul de web development vă conferă posibilitatea de a vă focusa pe caracteristicile cele mai importante ale afacerii dumneavoastră și de a vă promova produsele și serviciile la cele mai înalte standarde.   

Marketingul digital se referă la toate activitățile online pe care compania dumneavoastră le realizează, cu scopul de a targeta audiențe specifice afacerii dumneavoastră prin utilizarea în mod constant a diferitelor canale de marketing oferite de către Google. 

Beneficii ale marketingului digital: 

– Oferă companiei dumneavoastră o modalitate directă de comunicare cu potențiali clienți 

– Datele și analizele provenite din acestea se pot masura într-un mod simplu, curat și transparent 

– Vă oferă posibilitatea de a vă cunoaște clienții mai bine, de a atrage utilizatori noi, de a cunoaște și de a interpreta concurența din market, respectiv de a învăța de la toți ceilalți jucători din industria în care activați 

– Este o modalitate rentabilă de analiză și dezvoltare a afacerii dumneavoastră.

Contactați-ne pentru o prezentare

Suntem la dispoziția dumneavoastră

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanți de zonă în toate județele, serviciu Call Center și departament de Marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dumneavoastră.

Lăsați-ne un mesaj prin completarea formularului alăturat și vă contactăm în scurt timp. Vă rugăm să completați formularul în mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentați și nu folosind date cu caracter personal.​