fbpx

PROXY

Specialistul IT de proximitate

Aveti la dispozitie un technician IT pentru orice problema de ordin hardware si software. Echipamentele sunt verificate anual sau la cerere, ca sa va desfasurati activitatea fluent si fara pericole. Beneficiati de interventii la distanta gratuite.

Un echipament IT care functioneaza defectuos sau se strica poate genera alterarea unei relatii construite in ani buni cu pacientii sau autoritatile, poate provoca pierderi de productivitate sau de date. La solicitarea profesionistilor din sanatate, am creat un serviciu de suport IT realizat printr-o retea nationala de tehnicieni IT specializati in intretinerea infrastructurii digitale.

Acoperire, continuitate, siguranta

Acces in PROXYmitate la o retea de profesionisti in domeniul IT ce vor avea ca scop asigurarea continuitatii in functionarea infrastructurii IT care sustine afacerea dumneavoastra. Eliminati pierderile de timp pretios in cautarea unui service cand intampinati probleme. Eliminati riscurile colaborarilor cu furnizori neautorizati. Un profesionist bine pregatit va fi disponibil permanent pentru dvs.

Monitorizare si consiliere tehnica

Prin mentenanta periodica si recomandari, va asiguram o continuitate a fluxului de lucru, astfel incat riscurile aparitiei blocajelor tehnice in desfasurarea activitatii sa poata fi prevenite. Numita de consultantii de business “rezilienta”, este capacitatea care permite afacerilor sa suporte schimbarile neprevazute de mediu fara a fi nevoie sa se caute permanent solutii de salvare. PROXY este un serviciu care contribuie la rezilienta afacerii dumneavoastra.

Economie de timp si mai putine intreruperi

In orice afacere si mai ales in noua realitate digitala a pietei, timpul inseamna bani. Identificam si remediem problemele inainte ca acestea sa va afecteze major modul de lucru si productivitatea. Intervenim rapid pentru a va pune din nou pe drumul cel bun.

Bugetare corecta si transparenta

Serviciul PROXY este personalizat in functie de profilul activitatii dvs. Prin abonarea la serviciile retelei de profesionisti veti avea predictibilitate totala asupra costurilor, veti plati doar servicii fiscalizate si validate, veti minimiza pierderile cauzate de evenimente tehnice neprevazute.

Cum functioneaza serviciul

Setrio preia solicitarea dvs. cu privire la defectiunile tehnice intampinate, evalueaza timpul de interventie necesar si va aloca varianta cea mai potrivita din reteaua IT RAPID. Interventia se va face doar cu acceptul dumneavoastra, urmarind acordul contractual si pe baza unui deviz clar si transparent. Dupa interventie, Setrio revine catre dvs. pentru confirmarea rezolvarii situatiei si evaluarea gradului de satisfactie si calitate a operatiei tehnice.

Tipurile de servicii pe care vi le oferim

Beneficiile abonamentului includ prioritate in disponibilitatea specialistilor, recomandari tehnice, interventie anualagratuita, interventii remote gratuite.

Timp scurt de interventie

Acoperire nationala si punct unic de contact Setrio

Aveti un singur punct de contact indiferent de natura problemei IT intampinate. Puteti solicita de asemenea un istoric al interventiilor la ajutor@setrio.ro si 0374 211.000

Contactati-ne pentru o prezentare

Suntem la dispozitia dumneavoastra

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanti de zona in toate judetele, serviciu de call center si departament de marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dvs.

Lasati-ne un mesaj prin completarea formularului alaturat si va contactam in scurt timp. Va rugam sa completati formularul in mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentati si nu folosind date cu caracter personal.​