Stimati Clienti,
Preluam de pe site-ul CNAS un comunicat de presa publicat in cursul zilei de ieri, 16 mai, care certifica faptul ca platforma PIAS a redevenit functionala la parametri normali.
In ceea ce priveste validarea serviciilor medicale, biroul de presa al Casei de Asigurari de Sanatate precizeaza ca:
“Reamintim ca serviciile medicale, medicamentele si dispozitivele medicale acordate/eliberate off-line din data de 7 mai 2018 si pana la solutionarea problemelor platformei informatice vor fi transmise in PIAS pana la termenul de raportare a activitatii lunii mai 2018.
Pentru validarea serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale acordate/eliberate off-line, CNAS dezactiveaza urmatoarele reguli de validare:
a) serviciul medical nu a fost raportat on-line in 3 zile lucratoare – din data de 7 mai 2018 si pana la remedierea PIAS
b) serviciul nu a fost semnat cu cardul – din data de 10 mai 2018 si pana la remedierea PIAS”
Va invitam sa ACCESATI AICI comunicatul oficial al CNAS
Mereu la dispozitia dumneavoastra
Echipa Setrio