Până la 200.000 euro finanțare pentru software și echipamente IT

finantare

Dragi parteneri, suntem bucuroși să vă anunțăm că anul acesta toate agențiile regionale pentru dezvoltare au programe de finantare. Dacă sunteți interesați, vă rugăm să completați formularul de mai jos și să trimiteți cât mai repede documentele de pre-calificare.

Pentru etapa de preselecție sunt necesare documentele contabile de mai jos. Rugăm companiile interesate să le trimită prin intermediul consultantului Setrio alocat.

– Certificat constatator emis în ultimele 6 luni
– Bilanțul 2023 depus la ANAF
– Balanță 2023

finantare

Categorii de cheltuieli eligible:
– Consultanță tehnică în vederea digitalizării
– Echipamente hardware: calculatoare sau laptopuri, sisteme de comunicare securizată
– Licențe soft BizPharma, BizMedica, BizDepozit sau module compatibile
– Licențe soft contabil (inclusiv pentru raportare SAF-T)
Website prezentare
– Magazine online (platformă e-commerce)
– Servicii de arhivare
– Servicii de cloud
– Audit tehnic
– Cursuri sau instruire personal pentru utilizarea sistemelor IT

Beneficiarii finanțărilor oferite prin agențiile regionale pentru dezvoltare se angajează ca la finalul implementării proiectului să atingă minimum 6 dintre cele 12 criterii de intensitate digitală, conform Indicelui economiei și societății digitale (DESI). Iată câteva informații utile despre fiecare:

1. Întreprinderi în care mai mult de 50% dintre persoanele angajate au folosit computere cu acces la internet în scopuri de afaceri
Acest criteriu poate fi ușor de îndeplinit în cazul clinicilor sau farmaciilor, însă pentru cele în care majoritatea angajaților nu lucrează la birou poate fi destul de dificil. O soluție poate fi implementarea unor aplicații sau softuri specifice care pot fi accesate din cloud direct pe dispositive mobile (soluții pentru management al depozitului de exemplu).

2. Utilizarea unui pachet software ERP pentru a partaja informații între diferite zone funcționale comerciale
Criteriul poate fi îndeplinit prin implementarea unui sistem tip ERP de la Setrio (BizPharma, BizMedica, BizDepozit) sau prin completarea de module pentru aceste soluții.

3. Viteza maximă de download contractată a celei mai rapide conexiuni de internet la linie fixă este de cel puțin 30 Mb/s
Dacă aveți abonament la un furnizor de Internet, ați îndeplinit deja acest criteriu. Puteți actualiza abonamentul la cel puțin 30 Mb/s.

4. Vânzările on-line au reprezentat mai mult de 1% din cifra de afaceri totală și vânzările web către consumatori privați (B2C), mai mult de 10% din vânzările web
Acest criteriu presupune un portal de vânzări B2B sau un magazin online B2C (minimum 10% din totalul vânzărilor online). Deschiderea unei farmacii online în cazul partenerilor din retail farma este o soluție recomandată.

5. Utilizarea IOT (Internet of Things)
IOT înseamnă dispozitive sau sisteme inteligente care pot fi utilizate pentru colectarea, monitorizarea și controlarea lor de la distanță. Pentru firmele de producție, trebuie alese cele care automatizează procesele. Alegerea potrivită a acestor echipamente și softuri trebuie să fie realizată cu ajutorul unui consultant tehnic.

6. Utilizarea de rețele sociale: firmele care au un profil de utilizator, un cont sau o licență de utilizator; întreprinderile care plătesc exclusiv pentru postarea de reclame fie direct, fie indirect prin intermediul întreprinderilor care oferă servicii online
La acest criteriu vorbim de marketing digital și promovarea PPC. Întrebați consultantul Setrio despre aceste servicii pe care le puteți accesa pentru site-ul companiei sau magazinul e-commerce ca să atrageți mai mulți clienți.

7. Utilizarea unui sistem CRM
Aici este nevoie de implementarea unei soluții pentru managementul și monitorizarea activității de relații cu clienții. Soluțiile Setrio (BizPharma, BizMedica, BizDepozit) au deja un modul CRM integrat. Dacă nu folosiți fișa pacientului, solicitați o sesiune de training consultantului dumneavoastră Setrio.

8. Cumpărarea de servicii cloud computing sofisticate sau intermediare
Companiile pot implementa la acest criteriu 3 tipuri de servicii: Software ca serviciu (SaaS), Platformă ca serviciu (PaaS) sau Infrastructură ca un serviciu (IaaS). Toate aplicațiile Setrio pot fi trecute ca servicii de tip SaaS sau PaaS prin portarea bazei de date într-un DataCenter securizat.

9. Utilizarea tehnologiei de AI
Inteligența Artificială poate fi integrată în activitatea firmei prin roboți software pentru automatizare sau prin utilizarea ei în aplicații de Business Intelligence (procesări de date, comportamente și previziuni de business).

10. Cumpărarea de servicii de cloud computing utilizate pe internet
Similar cu criteriul 8.

11. Vânzări prin comerț electronic de cel puțin 1% din totalul vânzărilor (comerțul electronic nu include comenzile scrise prin e-mail)
Pentru îndeplinirea acestui criteriu, vânzările de bunuri /servicii trebuie realizate direct în sistemul de gestiune al beneficiarului, în mod automat. Astfel, plasarea comenzilor în comerțul electronic trebuie realizată printr-o platformă de vânzare online (de exemplu farmacie online) sau platformă B2B de colectare comenzi (BizToBiz).

12. Utilizarea a două sau mai multe rețele sociale
Acest criteriu se îndeplinește simplu, prin crearea unor conturi dedicate pe cel puțin două rețele sociale (LinkedIn, Facebook, Instagram). Puteți să optați ulterior pentru un serviciu de promovare în aceste rețele sociale.

Suntem mereu la dispoziția dumneavoastră.
Echipa SETRIO

 

 

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Site-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a-ți îmbunătăți experiența și pentru a-ți afișa conținut și anunțuri relevante atunci când navighezi pe web. Continuă să navighezi pe site sau alege să accepți dacă ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Alternativ, poți alege tipurile de cookie-uri pe care ești de acord să le folosim. Mai multe detalii la sectiunea Politica de confidentialitate si GDPR.