Raportare automată în eFactura pentru depozite

Raportare automată în eFactura pentru depozite

Dragi clienți,

Având în vedere că sistemul RO e-Factura a devenit obligatoriu de la 1 ianuarie 2024 pentru toate livrările de bunuri și servicii din România la nivel Business To Business și luând în considerare numărul mare de facturi emise zilnic de un depozit, am dezvoltat un sistem de transmitere automată periodică a facturilor către ANAF.

Prin urmare, avem plăcerea să vă invităm la un eveniment special dedicat utilizatorilor BizDepozit și nu numai, un webinar cu tema „Raportare automată în eFactura pentru depozite„.

Data: 23 mai
Ora: 16:00
Locație: Online (click aici pentru rezervarea locului)

Vom avea în discuție următoarele subiecte:
Generalități despre eFactura: Înțelegerea conceptului și importanța acestuia pentru depozitele de medicamente.
– Înregistrarea în sistem: Cum să vă conectați la eFactura prin BizDepozit.
Transmiterea manuală și automată a facturilor: Instrumente pentru a eficientiza procesul de raportare.
– Notificări pentru facturile netransmise: Cum să gestionați situațiile cu ajutorul BizDepozit.

Prin intermediul acestui webinar, veți dobândi cunoștințele necesare pentru setarea și monitorizarea sistemului BizDepozit eFactura, menit să faciliteze procesul de raportare și să vă ajute să vă conformați cu ușurință noilor cerințe legale.

Participarea la webinar este gratuită. Pentru rezervarea locului vă rugăm să accesați butonul alăturat.
Vă așteptăm cu drag!
Echipa SETRIO

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email