Cu modulul de optimizare rute veți economisi minim 10% din costurile cu combustibilul

BizMobile TMS

soluție software pentru gestionarea și optimizarea activității transportatorilor și distribuitorilor de marfă

Prin integrarea serviciilor Google Maps, soluția BizMobile TMS oferă o imagine de ansamblu asupra cursei ce trebuie efectuată de un șofer, acoperind toate livrările alocate pe ruta dorită. Șoferul este informat în mod pro-activ asupra următoarei livrări, a traseului cel mai scurt și a timpului estimat versus realizat la nivel de cursă. Astfel se realizează o economie directă de costuri prin scăderea numărului de kilometri și a timpilor de livrare.

Suplimentar, șoferii pot îndeplini și sarcini adiționale: preluare încasări cash, emitere chitanțe cu posibilitate de tipărire la imprimante portabile, operațiuni de tip ramburs sau stingerea soldurilor pentru persoane juridice. Cu ajutorul BizMobile TMS se pot urmări ambalajele pe traseu sau lăsate la clienți, se pot prelua și returna expeditorului inițial.

Pentru echipa de management, BizMobile TMS oferă statistici detaliate privind cursele optime planificate, deplasările efectiv realizate de șoferi, simulări ale celor mai eficiente rute și poziția în timp real a șoferilor.

Sistem format din 3 componente:

BizMobile TMS

aplicație web ce reprezintă nodul central de gestionare a rutelor, a parcului de mașini, șoferilor distribuitori, borderourilor de livrare, ambalajelor și sistemul centralizat de raportare

BizMobile Distribuitor

aplicație mobilă folosită de șoferii distribuitori pentru gestionarea activității zilnice, încasarea banilor pe chitanțe și marcarea coletelor livrate

BizMobile API

interfață de conectare cu aplicațiile de gestiune ale partenerilor pentru care se transportă marfa. Face posibilă urmărirea statusului coletelor de livrat.

Un sistem de gestionare a transportului (TMS) este practic un ceas de bord pentru o afacere în transporturi: ajută companiile să deplaseze pachete de la origine la destinație în mod eficient, fiabil și rentabil. TMS oferă soluția pentru gestionarea deplasării mărfurilor în toate modurile (rutier, naval, aerian, feroviar etc.) și include, de asemenea, mișcări intermodale. Procesele TMS includ: transportul de marfă de la intrarea la ieșirea din lanț, intern sau internațional, utilizarea mijloacelor de transport deținute de companie sau de un furnizor extern cu care se subcontractează servicii, marfa (pachetele) care variază ca marime de la colete la containere industriale.

Transportatorii / expeditorii care implementează o soluție TMS în comparație cu metodele tradiționale de gestionare a transportului au o performanță mai bună în ceea ce privește nivelul serviciilor și costul transportului, la fel și un nivel scăzut al erorilor de operare.

BizMobile TMS

Ce spun utilizatorii

Ec. Ioni Baicu

Director General Pharma ExpertSpedition

„Pe măsura dezvoltării activității din punct de vedere al volumelor și diversificării portofoliului de clienți, pentru a optimiza fluxurile am optat pentru o soluție de integrare oferită de Setrio. Știam de versatilitatea produselor oferite de Setrio de la alte companii colaboratoare, iar din momentul implementării serviciului TMS în cadrul Pharma ExpertSpedition, succesul proiectului și profesionalismul colegilor de la Setrio au determinat o valoroasă colaborare. Implementarea eficientă a proiectului s-a datorat în bună parte experienței echipei Setrio. Plecând de la o înțelegere rapidă a nevoilor noastre și o adaptare facilă a softului în acest sens, proiectul de implementare a decurs fără sincope și conform termenelor, până la versiunea live. Mai mult, am primit informațiile necesare în orice moment (materiale, exemple practice, ghiduri) pentru a înțelege funcționalitatea și fluxurile, iar împreună cu Setrio, am putut instrui mai departe furnizorii noștri de contract. Profesionalismul echipei Setrio și comunicarea fără bariere pun bazele unei relații mai degrabă de colegialitate apropiată, decât de o simplă colaborare. Ținând cont de istoricul colaborării și de rezultate, vom miza în continuare pe echipa Setrio pentru a ne asigura cele mai optime soluții digitale.”

Primele 5 aspecte de luat în considerare pentru o strategie logistică pe termen lung sunt:

  1. menținerea nivelului ridicat de servicii pentru clienți
  2. reducerea costurilor, îmbunătățirea eficienței și productivității în operațiunile logistice
  3. abilitatea de a genera new business prin atragere de clienți noi
  4. îmbunătățirea utilizării activelor / resurselor companiei
  5. inovație

Beneficii

Planificarea și execuția comenzilor de transport

Sistemul TMS se integrează bine cu sistemele ERP, WMS și sistemele de achiziții, managementul relațiilor cu clienții (CRM), managementul relațiilor cu furnizorii (SRM) și alte sisteme pentru gestionarea cererii de transport. Permite utilizatorilor să planifice și să gestioneze pachetele care trebuie livrate pe rute stabilite: preluare prin scanare, gestionare nod logistic, alocare pe mijloc de transport, confirmare preluare, încărcare și livrare, gestionare retururi.

Vizibilitatea întregului lanț de aprovizionare și un control mai bun al gestionării stocurilor

TMS permite utilizatorilor să urmărească și să monitorizeze ciclul de viață al comenzilor și al expedierilor în timp real, să primească actualizări de stare pentru fiecare. Un TMS oferă încredere distribuitorilor asupra fluxului de transport, le permite optimizarea stocului curent, organizarea comenzilor și a perioadelor de livrare, precum și garanția termenelor de livrare asumate către clienții finali.

BI și pe zona de transport (Business Insights și Business Intelligence)

Datele oferite de TMS pot fi portate într-un sistem BI care poate genera rapoarte avansate și proiecții de tip forecast. Cu aceste date managerii pot trasa noi strategii logistice și pot face modificările necesare pentru a îmbunătăți furnizarea serviciilor de transport în scopul reducerii costurilor.

Maximizarea gradului de satisfacție al clienților

Un element esențial în relația cu partenerii este transparența care transmite seriozitate și predictibilitate operațională. Un sistem TMS permite analize și rapoarte pentru timpul de tranzit, statusul livrărilor, statusul încasărilor, eficiența echipei logistice, toate traducându-se într-un serviciu superior oferit clienților.

Eliminarea erorilor de procesare

Eroarea umană poate să apară din oboseală sau neatenție și un borderou de livrare completat greșit se poate propagă în tot lanțul logistic. Un sistem TMS reduce erorile de livrare și scade rata retururilor.

Management automatizat al documentelor

Facturile de distribuitor, avizele de expediție, borderourile de livrare, etichetele de pe colete, procesele verbale de predare-recepție, facturile și chitanțele (pentru încasări cash), documentele de retur – toate sunt integrate în sistemul TMS și astfel automatizate.

Contactați-ne pentru o prezentare

Suntem la dispoziția dumneavoastră

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanți de zonă în toate județele, serviciu Call Center și departament de Marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dumneavoastră.

Lăsați-ne un mesaj prin completarea formularului alăturat și vă contactăm în scurt timp. Vă rugăm să completați formularul în mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentați și nu folosind date cu caracter personal.​