Soluție pentru eficientizarea activității "personalului non-birou“

O soluție SaaS ideală pentru monitorizare lucrători sau forță de muncă externă care vă permite să gestionați și să verificați sarcinile atribuite angajaților sau contractorilor din teren. Dacă este de interes productivitatea personalului mobil, această aplicație vă ajută să optimizați resursele umane, echipamentele și procesele implicate. Managerii vor ști ce fac angajații și contractorii lor, în cât timp și cu ce resurse.

FieldOS este o soluție care eficientizează „personalul non-birou“ –  angajații sau lucrătorii care nu petrec majoritatea timpului lor la birou, ci lucrează în teren sau în locații externe, cum ar fi: servicii de teren, horeca, construcții, sănătate, transporturi.

FieldOS păstrează o evidență completă a tuturor sarcinilor efectuate pe teren sau la locația clienților de către angajații sau contractorii dumnevoastră și a informațiilor adiacente.

Scade volumul de muncă al angajaților dvs. și reduce întârzierile interpersonale și interdepartamentale în transmiterea sarcinilor și informațiilor.

Scurtează timpul pentru rezolvarea sarcinilor. Angajații află imediat că a fost creată și atribuită o sarcină. Aceștia pot accesa informațiile adiacente imediat.

Evidențiază trasabilitatea prin centralizarea informațiilor despre stadiul sarcinilor, personalul implicat și resursele utilizate: durate, categorii, consumabile, costuri etc.

Crește nivelul de conformitate al sarcinilor prin urmărirea și verificarea respectării pașilor predefiniți (liste de verificare) în fiecare sarcină.

Elimină riscul de a nu emite sau pierde documente la închiderea unei sarcini (ex. documente de predare) prin emiterea automată a acestora și stocarea lor în mod digital.

Cum funcționează - Doar 3 pași necesari

Crearea unei solicitări

Solicitarea poate fi creată de: clienți, angajați pentru alți angajati, vizitatori, senzori, înregistratori de date, gateway-uri, contoare de utilități. Modalități prin care poate fi creată solicitarea: accesarea unui link scurt, a unei platforme web sau a aplicației mobile, scanarea unui cod QR, trimiterea unui e-mail.

Crearea unei sarcini

O sarcină este creată de: dispecerat, managerii de proiect, angajați pentru alți angajați sau contractori sau prin intermediul sistemului de automatizare și integrări. Modalități prin care sunt create sarcinile: manual, automatizat de algoritmul FieldOS sau după reguli și automatizări.

Finalizarea sarcinii

O sarcină va fi încheiată de: angajații sau contractorii alocați, alte entități, automat după reguli și automatizări. Se vor salva următoarele informații: imagini, client, locație, sistem, activ, durate detaliate, costuri detaliate, liste de verificare pas cu pas, materiale consumabile sau piese, descrierea rezolvărilor, comentarii, chat în timp real pe sarcină.

monitorizare lucrători

Dashboard pentru Management / Dispecerat

telefon_monitorizare_lucratori

APP pentru angajați, disponibil pentru platformele iOS și Android

Cum evoluează activitatea cu FieldOS

Înainte de FieldOS

  • Fluxuri acoperite
  • Preluare reclamații și sugestii de la clienți și angajați cu transformare ulterioară în Work Order
  • Colectare date contoare de utilități, raportare ESG
  • Managementul mentenanței, inclusiv prin creare task-uri automate prin integrare cu sisteme de tip SCADA și BMS și orice automatizări prin Siemens BuildingX sau Honeywell Forge
  • Contractor management
  • Task management pentru angajații deskless, inspecții și audituri de către angajați deskless
  • Checklists health & safety și checklists operational
  • Permise de lucru
  • Valabilitate avize utilități
  • Control de calitate

Cu FieldOS

Funcționalități

Sesizări

Permiteți clienților, vizitatorilor sau angajaților dvs. să creeze și să monitorizeze cererile de orice fel prin mai multe metode moderne. Cererile sunt analizate și transformate în sarcini.

Sarcini

Creați și gestionați sarcini, monitorizați angajații și contractorii, la birou și pe teren în timp ce îndeplinesc sarcinile. Creați și implementați liste de verificare și alți pași obligatorii pentru creșterea eficienței.

Sarcini programate

Creați sarcini programate pentru orice tip de activitate și setați alerte pentru a anunța (automat) angajații și contractorii în timp util. Nu ratați niciodată o sarcină obligatorie sau legală. Urmăriți tot ce s-a făcut de-a lungul timpului.

Stocare fișiere

Încărcați fișiere, asociați-le cu orice tip de element din aplicație: clienți, locații, echipamente, piese de schimb și consumabile, venituri, cheltuieli, sarcini, etc. Interfață ușor de utilizat pentru funcții de acces ușor, administrare și partajare.

Automatizare

Automatizați pașii din fluxul de lucru al companiei dvs. prin reguli predefinite sau prin algoritmul FieldOS. Vă permite să eliminați personalul neesențial sau alte elemente din fluxul de lucru al sarcinilor de luare a deciziilor și rezolvării.

Integrare și import

Importați toate datele direct din fișierele .xls sau .csv în 3 pași: selectați fișierul, mapați câmpurile, efectuați importul. Utilizați instrumentele noastre de integrare API predefinite sau personalizate la cerere.

Contactați-ne pentru o prezentare

Suntem la dispoziția dumneavoastră

Luni – Vineri: 9:00-18:00

Avem reprezentanți de zonă în toate județele, serviciu Call Center și departament de Marketing activ care preia cu rapiditate solicitarea dumneavoastră.

Lăsați-ne un mesaj prin completarea formularului alăturat și vă contactăm în scurt timp. Vă rugăm să completați formularul în mod exclusiv cu datele companiei pe care o reprezentați și nu folosind date cu caracter personal.​