În mediul de afaceri rapid de astăzi, companiile se străduiesc în mod constant să îmbunătățească experiența clienților, să eficientizeze operațiunile și să-și optimizeze productivitatea generală. Cu peste 27 de ani de experiență în industrie, Mediatel Data a fost în fruntea furnizării de tehnologie inovatoare care dă putere companiilor să exceleze în servicii pentru clienți și comunicare.
Setrio a ales parteneriatul cu Mediatel Data pentru a asigura profesiniștilor din zona medicală o integrare a funcționalităților unei centrale telefonice în soluția de gestiune BizMedica, fapt ce duce în mod precis la diminuarea până la 0 a apelurilor pierdute de la pacienți. Implementarea unui sistem IVR (ro: Răspuns Vocal Interactiv) eficientizează operativitatea recepției prin posibilitatea de revenire către toate apelurile pierdute și crește numărul de pacienți, implicit veniturile. Controlul apelurilor poate fi realizat de mai mulți operatori, iar BizMedica va genera automat rapoarte utile echipei decizionale.
VĂ INVITĂM LA WEBINAR
JOI, 15 iunie, de la 16:00 să discutăm despre:
– prezentare de produs
– avantajele integrării funcționalităților centralei Mediatel în BizMedica
– modalități prin care se pot genera venituri suplimentare cu ajutorul centralei Mediatel
– beneficiile utilizării unei centrale de telefonie în comparație cu un canal de telefonie mobilă clasic
– soluții complementare de eficientizare a unei recepții de clinică
Invitatul nostru, Dl. Alexandru Raiciu – Customer Suport Engineer Mediatel Data, are argumente solide referitoare la necesitatea utilizării tehnologiei perfomante:
“Unul dintre motivele cheie pentru care companiile ar trebui să ia în considerare implementarea soluției Mediatel Data constă în capacitățile sale de omnicanal. Într-o eră în care clienții se așteaptă la interacțiuni fără întreruperi pe diverse canale, cum ar fi voce, e-mail, chat și rețele sociale, Mediatel Data permite companiilor să livreze experiențe consistente și personalizate, indiferent de canalul de comunicare utilizat. Acest lucru sporește satisfacția clienților, stimulează loialitatea și, în cele din urmă, stimulează creșterea afacerii.
O altă caracteristică notabilă a software-ului centrului nostru de contact îl constituie soluțiile sale bazate pe inteligență artificială. Valorificând puterea inteligenței artificiale, platforma Mediatel Data automatizează sarcinile de rutină, direcționează inteligent întrebările clienților și chiar oferă capabilități de asistent virtual. Acest lucru nu numai că reduce efortul manual și eroarea umană, dar asigură și gestionarea eficientă a interacțiunilor cu clienții, ceea ce duce la timpi de răspuns mai rapizi și la o calitate îmbunătățită a serviciilor.
În plus, Mediatel Data oferă capabilități de raportare cuprinzătoare și perspicace. Acesta generează rapoarte complexe care oferă analize și valori valoroase, permițând companiilor să obțină informații profunde asupra operațiunilor centrelor de contact. Aceste rapoarte permit luarea deciziilor bazate pe date, performanță.”