„Indiferent de situație, când sună telefonul trebuie să răspunzi. Și indiferent de problemă, trebuie să o rezolvi. O facem pentru clienți, dar și pentru noi. Un om de Call Center cu asta se hrănește: cu satisfacția că a reușit să aducă la bun sfârșit încă o situație presantă pentru cineva.
Vedem lucrurile diferit, iar ceea ce pentru o parte dintre noi este complicat, pentru ceilalți poate fi extrem de simplu. La Call Center întâmpini tot felul de cazuri și prinzi aripi când ajungi să spui: “Doamnă / Domnule, situația cu care v-ați confruntat este acum rezolvată.”
O întâmplare relativ recentă, la un mini-lanț farmaceutic recunoscut în zona Vâlcea, a făcut ca într-una din dimineți când farmacia este de regulă plină, serverul să nu reușească să se conecteze la SIUI. Clientul a sunat la noi pentru suport, iar odată cu accesul remote am fost întâmpinat de un mesaj nou și pentru mine la acel moment: “portul de conectare la SIUI este blocat”. Nu ai de ales decât să te apuci de treabă, mai ales cu cât un simplu restart la server nu a fost salvator. Prin urmare am investigat IP-ul intern al calculatorului și am descoperit că erau afișate 2 IP-uri, așa că am activat funcția DHCP (alocare automată de IP) și totul a revenit la normal. Ca să fim siguri că va funcționa garantat și pe viitor, am reconfigurat noul IP alocat de către sistemul de operare ca fiind fix pentru acel calculator, l-am reconfigurat în router și l-am alocat pe MAC-ul serverului (adresa fizică a calculatorului).
Cu un astfel de caz se poate confrunta orice locație. Se datorează faptului că farmaciile au nevoie de multe dispozitive legate la rețea și se poate crea un conflict cu serverul care se conectează la SIUI blocând astfel portul de logare. Recomand tuturor specialiștilor IT ai farmaciilor să aloce în router IP-ul fix pe adresa MAC a serverului, iar acolo unde nu există o astfel de colaborare o putem face noi, echipa Call Center Setrio. Spuneam și la început, în definitiv de aceea suntem aici: să fim de ajutor, să ne facem treaba, să susținem clienții să profeseze meseria și să mulțumească fiecare pacient în parte.”