Seriozitatea, simțul analitic și atenția la cifre sunt date absolut necesare oricărui membru al echipei de contabilitate. Dar și zâmbetul pe buze, plăcerea de a lucra în echipă și dorința de a face parte dintr-o familie extinsă conectată la toate nivelele departamentelor din companie sunt argumente definitorii nu doar ca angajat, ci ca persoană. Vrei să ni te alături?
Responsabilități
Înregistrarea în contabilitate a facturilor primite de la furnizori, a încasărilor și a plăților, operarea extraselor bancare
Întocmirea periodică a situațiilor privind clienții neîncasați și transmiterea de informări catre persoanele responsabile cu recuperarea debitelor
Participarea la inventarele periodice și efectuearea confirmărilor de sold cu partenerii, la întocmirea situațiilor contabile lunare / semestriale / anuale
Efectuarea operațiilor de descărcare a cheltuielilor / veniturilor în avans și întocmirea de situații pentru verificarea lunară a soldurilor conturilor
Responsabil cu arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor pe care le operează
Verificarea tuturor consumurilor specifice activităților societății
Contactare clienti, punctare fișe, oferirea de răspuns oricăror solicitări de natură financiar-contabilă primite de la client
Emiterea ocazională a facturilor fiscale / proforme, la solicitare și transmiterea lor către clienți
Înregistrarea de contracte, acte adiționale, alte documente client
Competențe necesare
Studii obligatorii superioare
Abilități de comunicare și relaționare
Cunoștințe utilizare pachet Microsoft Office
Spirit de observaţie, dinamism, eficienţă
Bune abilităţi de planificare, organizare, coordonare
Capacitatea de a lucra în condiţii de stres
Candidatul ideal
Minim 2 ani experiență pe o poziție similară
Cunoștințe de contabilitate primară și bune cunoștințe de Excel
Putem face o mulțime de lucruri frumoase împreună.