Preluare automata a facturilor de la Pharm Ahead

preluare automata a facturilor

De acum puteți prelua automat facturile de la distribuitorul Pharm Ahead

Începând cu această luna, facturile distribuitorului Pharm Ahead pot fi preluate automat datorită integrării cu ecosistemul Setrio, BizPharma și GoPharma. Această automatizare permite monitorizarea atentă și imediată a intrărilor, simplificarea sistemului de plăti și reducerea timpului de operare. În acest fel, tranzacțiile comerciale cu Pharm Ahead se desfășoară similar cu ale celorlați distribuitori deja angrenați în acest sistem de predare-primire, mai fiabil și mai sigur.

Prin preluarea automată a facturilor, furnizorii pot fi monitorizați mai ușor, iar întreagă situație financiară a companiei poate fi urmărită mai eficient, fapt ce va duce la luarea deciziilor mai rapid și mai bine informat.

Doar 2 pași pentru a putea importa automat facturile:

1. Contactați reprezentantul distribuitorului și solicitați să vă seteze accesul la preluarea facturilor prin GoPharma sau să vă comunice ID-ul farmaciei. Odată ce ați aflat ID-ul, operați în GoPharma setările pentru preluarea facturilor: Meniu Facturi > Setări preluare facturi > Adaugă pentru a introduce furnizorul. Precizări de completare: Alegeți punctul de lucru din GoPharma, furnizorul, iar la „ID Punct Lucru Distribuitor” notați codul primit de la distribuitor.
2. Contul creat de dumneavoastră și punctele de lucru definite în GoPharma trebuie configurate / asociate în BizPharma. După actualizarea BizPharma la versiunea curentă, accesați: meniul Administrare > Configurare aplicație > Cont GoPharma (Trimitere comenzi / Preluare facturi)

preluare automata a facturilor

Despre Pharm Ahead
Pharm Ahead este o companie românească de distribuție a produselor farmaceutice și parafarmaceutice, înființată în București, în anul 2012 și formată din tineri profesioniști, dedicați, responsabili, cu idei inovative. Misiunea echipei este aceea de a asigura tuturor clienților servicii la standarde înalte de calitate și de a se implică activ în asigurarea accesului pacienților la medicamente.

În portofoliul sau se regăsesc peste 4.000 produse oferite către parteneri, iar distribuția acestora către un număr de peste 2.000 de puncte de lucru de tip farmacii, spitale, clinici, drogherii etc. se realizează la nivel național prin intermediul celor două depozite autorizate ANMDMR de la București și Cluj. Începând cu anul 2014, certificarea ISO 9001 obținută atestă orientarea companiei către calitate și faptul că desfășurarea tuturor activităților din cadrul companiei se face la un nivel ce asigura satisfacție tuturor partenerilor.

Va invităm să accesați aici mai multe informații despre avantajele facturii electronice și să descoperiți lista distribuitorilor care permit importul automat al facturilor în BizPharma.

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Site-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a-ți îmbunătăți experiența și pentru a-ți afișa conținut și anunțuri relevante atunci când navighezi pe web. Continuă să navighezi pe site sau alege să accepți dacă ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Alternativ, poți alege tipurile de cookie-uri pe care ești de acord să le folosim. Mai multe detalii la sectiunea Politica de confidentialitate si GDPR.